Zaterdag 22 oktober

Van uitslapen is nog geen sprake helaas. Het voelt wel totaal anders dan gisteren. De stad is gehuld in saharastof, maar ik ben opgelucht en heb zin in wat er komt.
Ik werd gisteren al tijdens de finale-show benaderd door verschillende mensen die ook zouden willen optreden. Het is een tegekke situatie dat zich nu spontaan zangers, dansers en musici aanmelden. Leuk, maar ik twijfel of ik de show over moet leveren aan deze enthousiastelingen.
Het lukt me niet om streng te zijn, eerlijk gezegd ben ik ook nieuwsgierig. De zanger die persé op wil treden krijgt het publiek goed mee, maar stopt niet meer. Ik duw hem eigenhandig met flinke dwang weer het podium af - gelukkig blijft hij er vrolijk bij. Een dansgroep? Vooruit. Het blijken enorm acrobatische gasten te zijn – heel spannend en wellicht interessant voor volgend jaar.
Het wordt wederom een enerverende avond. Het festival heeft zijn derde editie gezien – ik ben trots, voldaan en bijzonder uitgeput.
(Foto: Adam Sèbire)

No comments:

Post a Comment